۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳
کد خبر: 1007154

رئیس پلیس راهور فراجا با اعلام افزایش چشمگیر تردد زائران اربعین، از همه زائران و رانندگان خواست تا با رعایت نکات ایمنی، سفری آرام و بدون حادثه داشته باشند.

افزایش ۲ برابری حجم بازگشت زائران اربعین

سردار سید تیمور حسینی با اشاره تداوم آماده‌باش پلیس راهور برای مدیریت ترافیکی اربعین گفت:‌ امسال شاهد افزایش بی‌سابقه زائران اربعین هستیم و به همین دلیل، پلیس راهور با تمام امکانات خود در خدمت زائران است تا سفری امن برای همه فراهم شود.

وی با تاکید بر اهمیت رعایت نکات ایمنی، به ویژه در هنگام رانندگی طولانی‌مدت، گفت: خستگی و خواب‌آلودگی علت اصلی بسیاری از تصادفات است، بنابراین رانندگان باید هر دو ساعت یک‌بار، حداقل ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

حسینی با اشاره به تکمیل زیرساخت‌ها در تمام جاده‌های منتهی به مرزهای زمینی، از روان بودن تردد خبر داد و افزود: پلیس راهور با افزایش گشت‌های خودرویی و راه‌اندازی ایستگاه‌های خدمات‌رسانی در تمام مسیرها، به صورت شبانه‌روزی در خدمت زائران است.

به گفته رئیس پلیس راهور فراجا این پلیس در تمام مسیرهای منتهی به مرزها و داخل کشور حضور دارد و آماده ارائه خدمات به زائران است. همچنین، در صورت بروز هرگونه حادثه، تیم‌های امدادی به سرعت وارد عمل می‌شوند.

وی با اشاره به افزایش دو برابری حجم بازگشت زائران در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: با توجه به این حجم بالای تردد، پلیس راهور تمهیدات ویژه‌ای از جمله افزایش گشت‌های خودرویی و راه‌اندازی ایستگاه‌های خدمات‌رسانی را در نظر گرفته است.

حسینی همچنین با ابراز تاسف از حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران پاکستانی در محور دهشیر یزد، گفت: این حادثه تلخ به دلیل نقص فنی اتوبوس رخ داد که منجر به جان باختن ۲۸ نفر و مصدوم شدن ۲۳ نفر شد. حال ۱۰ نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.

رئیس پلیس راهور فراجا در پایان از همه زائران خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری با پلیس، سفری امن و خاطره‌انگیز داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.